شيرازِ چشمهات شيرازِ چشمهات .

شيرازِ چشمهات

بيمه شخص ثالث جانبازان و شرايط آن

بيمه شخص ثالث جانبازان و شرايط آن

 

بيمه شخص ثالث يكي از مهمترين بيمه‌هاي اجباري در كشور ما مي‌باشد. داشتن اين بيمه مي‌تواند فوايد زيادي براي كاربران داشته و از ايجاد ضررهاي مالي به آن‌ها جلوگيري كند. البته برخلاف بيمه بدنه و ساير بيمه‌ها، بيمه شخص ثالث يك بيمه اجباري است و تمام دارندگان وسايل نقليه موتوري از جمله خودرو و موتورسيكلت بايد نسبت به خريداري اين بيمه اقدام نمايند.

 

اما نكته‌اي كه در اينجا قصد داريم به آن بپردازيم، بيمه شخص ثالث جانبازان و شرايطي است كه براي آن‌ها در نظر گرفته شده است. در اين مقاله به بررسي اين شرايط و مزايايي كه براي جانبازان در خريداري و استفاده از بيمه شخص ثالث در نظر گرفته شده است، پرداخته مي‌شود.

 

a3_xjye.jpg

 

آيا بيمه شخص ثالث جانبازان با افراد عادي تفاوت دارد؟

 

بسياري از افرادي ممكن است فكر كنند بيمه شخص ثالث جانبازان با بيمه افراد عادي داراي تفاوت‌هايي است، اما بايد دقت داشته باشيد كه اين بيمه براي همه افراد جامعه به يك صورت مي‌باشت. در واقع تفاوت اين دو نوع بيمه، نرخ خريداري بيمه يا خدمات آن مي‌باشد. اما حتي در اين مورد هم، نرخ خريداري اين بيمه براي جانبازان عزيز با ساير افراد جامعه يكسان بوده و خدمات قابل ارائه در بيمه نامه شخص ثالث آن‌ها مانند ساير رانندگان است. بنابراين، هيچ گونه تفاوتي بين بيمه شخص ثالث جانبازان با بيمه افراد عادي وجود ندارد.

 

اما نكته‌ مهم در اين مورد، اعطاي خدمات از طرف بنياد شهيد به اين افراد مي‌باشد. در واقع، براي جانبازان عزيزكه به دليل خدمت در جبهه و دفاع از كشور، آسيب ديده‌اند، بنياد شهيد خدماتي را ارائه مي‌دهد كه در بعضي موارد شامل پوشش‌هاي بيمه‌اي است. اين پوشش‌ها ممكن است شامل بيمه شخص ثالث، بيمه بدنه و حتي بيمه مسئوليت مدني و حوادث شخصي باشند.

 

به عنوان مثال، بنياد شهيد براي جانبازان و خانواده‌هاي شهدا، بيمه شخص ثالث را با 50 درصد تخفيف ارائه مي‌دهد. اين تخفيف براي تمامي خودروها و موتورسيكلت‌هاي سواري مورد قبول است و شامل تمامي برندهاي خودرويي و موتورسيكلتي است. اما براي استفاده از اين تخفيف، بايد داراي كارت اعتباري بنياد شهيد باشيد و به طور مستقيم با بنياد تماس بگيريد.

 

همچنين، بنياد شهيد در صورت بروز حوادث و نياز به تعمير خودرو يا موتورسيكلت جانباز، هزينه‌هاي تعمير را به صورت كامل پرداخت مي‌كند. اين خدمات به صورت رايگان و بدون محدوديت مي‌باشد و براي تمامي افرادي كه داراي كارت اعتباري بنياد شهيد هستند، در دسترس است.

 

مطالب مرتبط با موضوع بيمه ايران را در ليست هاي ارائه شده دنبال نماييد. جهت تمديد بيمه بدنه ايران از بخش تمديد بيمه شخص ثالث ايران ، جهت بيمه ثالث استعلام و قيمت از بخش بيمه ثالث ايران قيمت  ،  محاسبه بيمه بدنه ايران  ، استعلام بيمه ثالث ايران وارد شويد.

 

بنابراين، جانبازان عزيز مي‌توانند با خريد بيمه شخص ثالث و استفاده از خدمات بنياد شهيد، در كنار حفظ امنيت خود و ديگران، از تخفيف‌هاي ويژه و خدمات بيمه‌اي و غير بيمه‌اي برخوردار شوند. در نتيجه، در صورتي كه جانبازي هستيد، مي‌توانيد با خريد بيمه شخص ثالث و تماس با بنياد شهيد، از خدمات و تخفيف‌هاي ويژه‌اي كه براي شما در نظر گرفته شده است، بهره‌مند شويد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۴۳:۴۰ توسط:saman موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :