شيرازِ چشمهات شيرازِ چشمهات .

شيرازِ چشمهات

نكاتي مهم درباره باتري موبايل

معرفي انواع شارژر موبايل

 

شارژر هاي فراواني در دسته هاي مختلف در بازار وجود دارند كه آن ها را به شما معرفي ميكنيم و شما با توجه به نياز خود ميتوانيد بهترين انتخاب را در جهت رفع نياز خود نسبت به بهترين شارژر اقدام به خريد حضوري و يا اينترنتي آن از فروشگاه هاي معتبر مانند فروشگاه اينترنتي ديجي فرست بكنيد.

شارژر موبايل ديواري :

آداپتور فست اورجينال ال جي Original Adapter

به دليل پركاربرد بودن گوشي موبايل، كاربران روزانه با كاهش و اتمام شارژ گوشي  و يا شارژ تبلت هاي خود روبه رو مي شوند، گوشي هاي موبايل جديد با بهره گيري از تكنولوژي هاي روز دنيا و صفحه هاي تمام لمسي مصرف باتري زيادي به همراه دارند و تمام شدن شارژ در طول روز يك اتفاق ناخوشايندو نا مناسب مي باشد كه كاهش مدام آن باعث آسيب به باتري گوشي نيز مي شود ، براي اين اهميت، استفاده از شارژر هاي ديواري يا استفاده از پاوربانك و پاوركيس ها، از راه هاي ايده آل به حساب مي آيد.

يكي از بهترين انواع شارژر موبايل ، شارژر ديواري به حساب مي آيد، شارژر ديواري به صورت مستقيم به پريز برق وصل مي شود و با استفاده از برق شهري گوشي موبايل را شارژ مي كند، شارژ كردن گوشي هاي تلفن همراه از طريق شارژرهاي ديواري، سريع‌تر از شارژ گوشي ها از طريق پورت USB رايانه و شارژر وايرلس، انجام مي‌شود. اين موضوع به دليل توان خروجي شارژر‌هاي ديواري بوده كه نسبت به خروجي درگاه USB و خروجي درگاه شارژر وايرلس بيشتر است.

بعضي از شارژر هاي ديواري به صورت مستقيم سيم شارژر به آداپتور يا كلگي شارژر متصل مي باشد وقابليت جدا شدن از كلگي شارژر را ندارد، ولي بعضي از شارژر هاي ديواري كابل شارژر و سري شارژر قابليت جداسازي از هم را نيز دارند.

 

از كجا انواع شارژر گوشي موبايل را خريداري كنيد؟

 

خريداران مي توانند مدل هاي شارژر گوشي موبايل خود را در اكثر فروشگاه هاي خرده فروشي جست و جو كنند. فروشگاه هاي تخصصي موبايل و تلفن همراه مربوط به يك برند خاص اغلب لوازم جانبي سازگار با گوشي و تبلت هاي آن برند را نيز به فروش مي رسانند.

فروشگاه هاي بزرگ اينترنتي مانند ديجي فرست ، يكي از فروشگاه هاي خدمت رسان در زمينه لوازم جانبي موبايل مي باشد كه براي خريد شارژر و كابل شارژ نيز مي توانيد به سايت ديجي فرست مراجعه كنيد كه اغلب محصولات شان را با قيمت هاي رقابتي به فروش مي رسانند.

مغازه هاي الكترونيكي كوچك هم به طور كلي چندين نوع شارژر همراه متداول را در ويترين شان دارند. به علاوه فروشگاه هاي آنلاين زيادي مانند ديجي فرست نيز هستند كه به طور تخصصي در حوزه فروش و پخش لوازم جانبي موبايل فعاليت مي كنند.


برچسب: نكاتي مهم درباره باتري موبايل،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۹:۱۸ توسط:saman موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :