شيرازِ چشمهات شيرازِ چشمهات .

شيرازِ چشمهات

معرفي برنامه ويسگون (Wisgoon)

مقدمه‌اي در رابطه با اپليكيشن ويسگون (Wisgoon)

شبكه‌هاي اجتماعي با قابليت‌هاي به اشتراك گذاري تصاوير و ويديو، از محبوبيت بسيار بالايي در ميان كاربران برخوردارند. از اين رو شاهد افزايش تعداد اپليكيشن‌ هايي هستيم كه در اين زمينه ارائه شده‌اند. اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) نيز يك شبكه اجتماعي ايراني است كه تمركز اصلي آن بر روي به اشتراك گذاري تصاوير قرار دارد.

اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) همانند ساير شبكه‌هاي اجتماعي از قابليت‌هايي همچون لايك كردن، ارسال نظر و دانلود تصاوير بهره مي‌برد. در ادامه اين مقاله قصد داريم تا به معرفي اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) بپردازيم. چنانچه در مورد اين برنامه نياز به توضيحات و راهنمايي بيشتري داشتيد، مي‌توانيد از كارشناسان موبايل كمك ياري بخواهيد. با ما همراه باشيد.

معرفي برنامه ويسگون (Wisgoon)

به منظور دسترسي به تمام قابليت‌هاي برنامه ويسگون (Wisgoon) نياز است تا در آن عضو شويد. بدين منظور پس از اجراي برنامه با مراجعه به تب ثبت نام مي‌توانيد نسبت به عضويت در برنامه Wisgoon (ويسگون) اقدام نماييد. در صورت عدم تمايل به عضويت، امكان استفاده از برنامه به عنوان كاربر مهمان نيز فراهم آمده است.

پس از عضويت در برنامه ويسگون (Wisgoon) به صفحه اصلي آن منتقل مي‌شويد. اپليكيشن Wisgoon (ويسگون) شامل بخش‌هاي مختلفي مي‌شود كه امكان دسترسي به آن‌ها از طريق آيكون‌هاي موجود در قسمت انتهايي صفحه فراهم آمده است. در بخش اول برنامه، تصاوير ارسالي ساير كاربران نمايش مي‌شود و كاربران مي‌توانند پست مورد نظر را لايك كرده و يا نظرات خود را ارسال كنند. با لمس آيكون سه نقطه در گوشه پايين و سمت چپ هر پست به امكاناتي نظير به اشتراك گذاري پست و يا دانلود تصوير با كيفيت اصلي دسترسي خواهيد داشت.

برنامه ويسگون

به منظور ارسال پست در برنامه ويسگون (Wisgoon)  تنها كافيست تا آيكون سبز رنگ موجود در گوشه پايين و سمت راست صفحه را لمس كرده و تصوير مورد نظر خود را انتخاب كنيد.  اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) اين امكان را فراهم آورده تا كاربران اين برنامه بتوانند تصاوير ارسالي خود را در دسته‌بندي‌هاي مرتبط قرار دهند.

 

با مراجعه به تب دوم مي‌توانيد به دسته‌بندي‌هاي برنامه ويسگون (Wisgoon) دسترسي داشته باشيد و تصاوير مربوط به هر دسته‌بندي را مشاهده كنيد. اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) از قابليت كاربردي جستجو كاربران و مطالب نيز بهره مي‌برد كه دسترسي به اين قابليت از طريق لمس آيكون به شكل ذره بين در گوشه بالا و سمت چپ صفحه امكان‌پذير است.

 

برنامه ويسگون

كاربران مي‌توانند با مراجعه به تب سوم مطالب منتخب و يا آخرين مطالب ارسالي كاربران را مشاهده كنند. در تب چهارم نيز امكان دسترسي به نوتيفيكيشن‌هاي برنامه Wisgoon (ويسگون) فراهم آمده است.

 

در نهايت در تب پنجم و آخر به اطلاعات حساب كاربري و تصاوير ارسالي خود دسترسي خواهيد داشت. همچنين امكان ويرايش اطلاعات حساب كاربري از طريق اين تب فراهم آمده است.

با لمس آيكون به شكل سه نقطه در گوشه بالا و سمت چپ صفحه مي‌توانيد به منوي تنظيمات برنامه ويسگون (Wisgoon) دسترسي داشته باشيد. از قابليت‌هاي كاربردي كه اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) در اختيار كاربران خود قرار داده مي‌توان به امكان تغيير كيفيت تصاوير اشاره كرد. بنابراين در صورتي كه با كندي سرعت اينترنت مواجه هستيد، مي‌توانيد كيفيت نمايش تصاوير را بر اساس سرعت اينترنت خود تغيير دهيد.

جمع‌بندي

همانطور كه مشاهده كرديد در اين مقاله به معرفي برنامه ويسگون (Wisgoon) پرداختيم. به منظور دانلود برنامه ويسگون (Wisgoon) مي‌توانيد از منوي دانلود انتهاي همين مقاله استفاده كنيد. چنانچه در مورد اين برنامه نياز به توضيحات و راهنمايي بيشتري داشتيد، مي‌توانيد از كارشناسان موبايل كمك ياري بخواهيد.

نقاط قوت:

  • امكان لايك و ارسال نظر
  • امكان دانلود و ذخيره تصاوير
  • امكان تغيير كيفيت نمايش تصاوير
  • قابليت جستجو
  • امكان مشاهده تصاوير بر اساس دسته‌بندي‌هاي مختلف

نقاط ضعف:

  • اين اپليكيشن تقريبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌اي ندارد

براي دانلود از كافه بازار كليك كنيد


برچسب: معرفي برنامه ويسگون (Wisgoon)،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۴:۴۷ توسط:saman موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :