شيرازِ چشمهات شيرازِ چشمهات .

شيرازِ چشمهات

براي دوره كات بهترين مكمل ها كدامند

آره. دوره حجم به پايان رسيده است و اكنون زمان آن است كه كاهش يابد. با كمك اين مكمل ها مي توانيد عضله ارزشمند خود را در عين از دست دادن چربي حفظ كنيد.

 

امروز روز وزنه در باشگاه است، ترازو شما بالا رفته و به وزن مورد نظر خود رسيده ايد. پس از سوزاندن 3000 كالري اضافي در روز، سوزاندن انرژي و عرق كردن در باشگاه، اكنون مي توانيد بگوييد كه مرحله حجيم سازي را با موفقيت پشت سر گذاشته ايد. و اكنون مشتاق شروع به لاغري، كاهش وزن و در نهايت كاهش ورزش هستيد و رسيدن به تناسب اندام دلخواه تان هستيد.

 

براي بسياري از افراد، كاهش مصرف سخت‌تر از كاهش مصرف است و شما بايد كالري‌ها را بشماريد، مصرف آب نبات را كاهش دهيد و با انگيزه بمانيد. اين هوس ممكن است در گوش شما زمزمه شود، اما شما نمي توانيد تسليم شويد. از اين به بعد همه چيز در ذهن شماست. مرحله برش شامل كاهش تقريباً 400 كالري در روز است و وعده‌هاي غذايي بايد هر 2 تا 3 ساعت يكبار مصرف شوند، زيرا اندازه وعده‌هاي غذايي كوچك‌تر است.

 

در طول دوره برش بايد به آرامي و پيوسته پيش برويد. برش خيلي سريع مي تواند عضله ارزشمند را از بين ببرد. تغذيه مناسب ضروري است. اما اگر احساس مي كنيد به مواد مغذي اضافي نياز داريد، بهتر است از مكمل هاي مخصوصي استفاده كنيد كه با حفظ توده عضلاني مي توانند به كاهش چربي كمك كنند.

 

1. گلوتامين

 

61 درصد از عضلات بدن (مسئول حركات ارادي) حاوي اسيد آمينه گلوتامين هستند. پس از تمرين شديد، سطح گلوتامين به طور قابل توجهي كاهش مي يابد. اين اسيد آمينه براي حفظ توده عضلاني و افزايش سنتز پروتئين ماهيچه ضروري است.

 

در بخش تناسب اندام مجله سلامتي و تناسب اندام سبزينه راه اين موارد در مقالات متعدد بررسي شده اند.

از آنجايي كه كاهش چربي هدف شماست، گلوتامين مي تواند ذخيره چربي را خنثي كند و گلوتامين را به يك مكمل كاهش وزن مفيد تبديل كند. همچنين، فراموش نكنيم كه با افزايش سن، سطح هورمون رشد انساني (HGH) شروع به كاهش مي كند. گلوتامين همچنين توانايي بدن براي آزادسازي اين منبع از هورمون هاي جواني را افزايش مي دهد. HGH براي سوزاندن چربي و عضله سازي شناخته شده است.

 

2. آرژنين

 

آرژنين، به عنوان پيش ساز اكسيد نيتريك (NO)، مي تواند باعث پمپاژ بيشتر عضلات در طول تمرين شود. آرژنين اين كار را با گشاد كردن رگ‌هاي خوني در حين ورزش انجام مي‌دهد تا اكسيژن و مواد مغذي بيشتري به عضلات شما برسد. آرژنين علاوه بر اين كه به شما پمپاژ و رشد عضلاني بيشتري مي دهد، يك چربي سوز با كيفيت نيز مي باشد. همانطور كه در بالا ذكر شد، گلوتامين از ذخيره چربي جلوگيري مي كند و آرژنين از آن چربي آزاد به عنوان سوخت استفاده مي كند.

 

3. كارنيتين

 

كارنيتين يكي ديگر از اسيدهاي آمينه ارزشمند است كه مي تواند در طول دوره برش به شما كمك كند. كارنيتين با انتقال تري گليسيريد (TG) به داخل ميتوكندري سلول ها عمل مي كند. هنگامي كه TG ها وارد ميتوكندري مي شوند، براي توليد انرژي تجزيه مي شوند. با ال كارنيتين، بدن شما از ذخيره چربي بيشتر از هميشه جلوگيري مي كند، در حالي كه آستانه هوازي شما را براي سوزاندن كالري افزايش مي دهد.

 

4. كوآنزيم K10

 

مشابه عملكرد ال كارنيتين، كوآنزيم K10 متابوليسم شما را افزايش مي دهد و انرژي بيشتري به شما مي دهد. كوآنزيم K10 سرعت استفاده از غذا به عنوان سوخت را افزايش مي دهد. اين به تثبيت ميزان چربي در خون كمك مي كند. اين آنتي اكسيدان همچنين به عملكرد سلول هاي كليدي بدن كمك مي كند. اسيد آلفا ليپوئيك (ALA) همچنين مي تواند توانايي بدن شما را براي تبديل غذا به انرژي افزايش دهد.

 

آره. مكمل هاي غذايي اصلي از بين رفته اند. در حال حاضر، در حالي كه شما روزانه 300 كالري يا بيشتر از رژيم غذايي خود حذف مي كنيد، هنوز هم براي بدن شما ضروري است كه مواد مغذي مورد نياز خود را دريافت كند. هدف شما كاهش وزن موثر با حفظ توده عضلاني است. تركيب اين مكمل ها با ويتامين ها نيز به شما كمك مي كند تا به نتايج دلخواه خود برسيد.

 

 

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/AnnikaPayne4

https://www.spreaker.com/user/16986367

https://justpaste.it/9l9wa

https://www.atlasobscura.com/users/astonpark33

https://disqus.com/by/astonpark33/about/

https://8tracks.com/astonpark33

https://audiomack.com/astonpark33

https://www.diigo.com/user/astonpark33?query=%40sabzinerah.ir

https://trello.com/u/astonpark33


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۷:۴۹ توسط:saman موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :