شيرازِ چشمهات شيرازِ چشمهات .

شيرازِ چشمهات

آيار ارز بايننس كوين را مي شناسيد؟

اگر از خود مي‌پرسيد «بايننس كوين چيست؟» احتمالا به اين دليل است كه اين نام طي ماه‌ هاي اخير در ليست برترين هاي ارز ديجيتال قرار داشته است؛ اگرچه كماكان بيت‌ كوين (BTC) و اتر (ETH) از نظر ارزش بازار بالاتر از ساير رمزارزها قرار دارند؛ اما بايننس كوين (BNB) خود را به عنوان يكي از محبوب ترين رمز ارزها در سال ???? معرفي كرده است.

 

عملكرد چشمگير بايننس كوين در سال ????، توجه سرمايه‌گذاران زيادي را به خود جلب كرده؛ اما اگر در فكر پيوستن به آنها هستيد، توجه به اين نكته ضروري است كه قيمت BNB از ذات بي‌ثباتي بازار رمزارزها در امان نيست؛  دليل چيست؟ توجه داشته باشيد، بهاي بايننس كوين از ابتداي آوريل تا اواسط ماه مه سال ???? دو برابر شد، اما يك هفته بعد به همان نقطه ابتدايي خود بازگشت.

به طور خلاصه، مانند تمام سرمايه‌گذاري‌هايي كه در بازار كريپتوكارنسي انجام مي‌شود، بايد در نظر بگيريد كه اگر بازار به سمت پايين حركت كند، ممكن است تمام پول خود را از دست بدهيد؛ همانطور كه گفته شد، بايننس كوين ارزش يك نگاه دقيق را دارد حتي اگر قصد خريد آن را نداشته باشيد و تنها مي‌خواهيد با آن آشنا شويد. در اين مقاله از ارز تودي درباره تمام جزئيات آن از جمله نحوه كاركرد سيستم «توكن سوزي»، تاريخچه قيمت، ارزش بازار، نحوه خريد و آخرين اخبار مربوط به صرافي بايننس ارائه شده است.

آخرين اخبار درباره ارز BNB

بايننس كوين، پس از سقوط بزرگي كه چهارشنبه (?? مه) كل بازار رمزارزها را تحت تأثير قرار داد، اندكي بهبود يافت؛ در نقد و بررسي علمكرد صرافي بايننس مشخص شد كه آخرين توكن‌ سوزي سه ماهه BNB را در ?? آوريل به پايان رساند و تقريبا ?.? ميليون BNB را از گردش خارج كرد، گزارش شده كه اين صرافي در مورد احتمال پولشويي و فرار مالياتي تحت تحقيق آژانس‌هاي آمريكايي قرار گرفته است.

 

طبق برنامه BNB Coin، قرار بود هر سه ماه يك بار فرآيند توكن سوزي اتفاق بيافتد كه پس از شش ماه (در زمان نگارش اين مقاله) از آخرين كوين برن بايننس كوين، همچنان خبري از اين فرآيند نيست. بايد منتظر بمانيم تا ببينيم در چه تاريخي، ??امين دوره توكن سوزي بايننس اتفاق خواهد افتاد.

توضيحات تكميلي در اين باره را در مجله تكنولوژي نيوان تك دنبال كنيد.

بايننس كوين چيست؟

براي درك بايننس كوين ابتدا بايد درباره صرافي Binance بدانيد؛ صرافي بايننس بزرگترين صرافي رمزارزي جهان بر اساس ارزش بازار است كه به طور متوسط روزانه حدود سه برابر گردش سرمايه بيشتري در مقايسه با نزديكترين رقيب خود دارد. بايننس كوين يا BNB در سال ???? به عنوان توكني مبتني بر اتريوم راه‌اندازي شد كه به كاربران امكان پرداخت كارمزد و كمك به توسعه فعاليت‌هاي بايننس را مي‌داد. با اين حال با افزايش جاه‌طلبي‌هاي بايننس، اين صرافي BNB را مجددا به عنوان توكن رمز ارزي دربلاكچين اختصاصي خود راه‌اندازي كرد و به كاربران اجازه داد كوين‌هاي قديمي خود را با نمونه‌هاي جديد عوض كنند.

رمزارز BNB به دليل افزايش محبوبيت صرافي بايننس، رشد گسترده بازار رمزارزها و همچنين برنامه « توكن سوزي» بايننس، از نظر ارزش در سال ???? ميلادي سر به فلك كشيد؛ اكنون BNB در قلب تمام ابتكارات اين صرافي، مي‌تواند در اين صرافي براي مبادله ساير رمزارزها، پرداخت كارمزد تراكنش‌ها، اپليكيشن‌هاي غيرمتمركز (dapps) زنجيره هوشمند بايننس و وب‌سايت‌هايي كه از پرداخت BNB پشتيباني مي‌كنند، استفاده شود. همچنين كاربران مي‌توانند كوين‌هاي خود را در كيف‌پول Binance سپرده و در قالب BNB پاداش كسب نمايند.

ارزش بازار و تاريخچه قيمت بايننس كوين

در زمان نوشتن اين مقاله BNB با قيمت ??? دلار به ازاي هر كوين معامله مي‌شود كه ?? درصد از سقف قيمتي ??? دلار آن در اوايل ماه مه ????، كاهش يافته است؛ BNB حتي با اين ريزش هم، در سال ???? رشدي باورنكردني داشته و از قيمت حدود ?? دلار در اول ژانويه به جايي كه امروز قرار دارد، جهش كرده است. هر كسي كه در اوايل سال جاري يا حتي قبل از آن BNB خريد باشد، چشم‌گيرترين سود رمزارزي در سال جاري را ديده است.

 

صرافي Binance به عنوان يك پلتفرم مبادلاتي، در پي افزايش علاقه جريان اصلي به رمزارزها، در حال رشد است و زنجيره هوشمند آن در خدمت توسعه‌دهندگان است؛ در همين حال، به نظر مي‌رسد توكن سوزي سه ماهه بايننس، شعله‌هاي آتش قيمت BNB را روشن مي‌كند.

در حال حاضر بايننس كوين از نظر ارزش بازار حدود ?? ميليارد دلار است؛ اين باعث مي‌شود تا از اتريوم با ??? ميليارد دلار و بيت‌ كوين با ??? ميليارد دلار، فاصله‌اي طولاني داشته باشد. اما با توجه به اينكه اين رقم در ماه ژانويه كمتر از ? ميليارد دلار بود، اين يك پيشرفت چشمگير محسوب مي‌شود.

دلايل محبوبيت ارز ديجيتال بايننس كوين

همانطور كه مي‌دانيد، هرچقدر كه تيم توسعه دهنده يك رمز ارز بزرگ‌تر و مشهورتر باشد، اعتماد مردم به آن بيشتر و احتمالا آينده روشن تري نيز در پيش دارد. پشت اين ارز ديجيتال، كمپاني بزرگ بايننس ايستاده است كه در حال حاضر بيشترين حجم معاملات در بازار كريپتو را به خودش اختصاص داده است. اين كمپاني بزرگ، با توزيع BNB و تشويق كاربران به استفاده از اين رمز ارز سعي دارد ارزش آن را بيش از پيش بالا ببرد. به مرور زمان، بايننس كوين تبديل به رمز ارز كاربردي اين صرافي شده است؛ به طوريكه براي كار با بسياري از خدمات اين صرافي، يكي از ساده ترين راه ها خريد و استفاده از BNB است.

 

كارمزد صرافي يكي از اصلي ترين دغدغه ها براي معامله گران است و بايننس، كمترين كارمزد را در معاملات خود لحاظ مي‌كند كه همين امر و برخي از ويژگي هاي ديگر اين صرافي، سبب شده كه روز به روز به تعداد كاربران آن افزوده و در نتيجه ارزش كلي توكن اين صرافي هم زياد شود. با وجود اينكه در بازار كريپتوكارنسي نمي‌شود با صراحت در مورد آينده يك رمز ارز نظر داد؛ اما بديهي است كه آينده بسيار درخشاني در انتظار پركاربردترين رمز ارز مورد استفاده در محبوب ترين صرافي دنيا باشد.

توكن‌سوزي ارز ديجيتال BNB

اين رمزارز ديجيتالي هر سه ماه يكبار با برداشت ?? درصد از سود خود، يك دسته BNB را دقيقاً با هدف «سوزاندن» خريداري و عرضه آن را كاهش مي‌دهد؛ اين يك دليل اصلي براي رشد قيمت BNB به طور مداوم است و تاكنون هر توكن سوزي موجب افزايش ارزش اين كوين شده است؛ آخرين توكن‌سوزي BNB در آوريل ???? به اتمام رسيد و Binance تقريباً ?.? ميليون BNB به ارزش ??? ميليون دلار را سوزاند.

نحوه خريد بايننس كوين از صرافي

همانطور كه در بالا اشاره شد، هر شخصي كه قصد خريد ارز ديجيتال BNB يا هر رمزارز ديگري را دارد، مي‌بايست قبل از اين كار با دقت جوانب كار را بررسي كند؛ اگر قصد سرمايه‌گذاري داريد، جاي تعجب نيست كه صرافي Binance بهترين مقصد شما براي خريد و معامله BNB است؛ بر اساس گزارش اين صرافي و  CoinMarketCap، بيش از ??? جفت رمزاز معاملاتي مختلف را براي BNB ارائه مي‌دهد؛ بنابراين امكان معامله هر ارزي را كه در اين صرافي هولد كرده‌ايد داريد. اگر شهروند ايالات‌متحده باشيد، بايد از Binance.US به جاي سايت اصلي Binance استفاده كنيد. همچنين بستر غيرمتمركز Binance DEX هم BNB را به كاربران خود ارائه مي‌دهد؛ برخي از صرافي‌هاي ديگر مانند FTX ،KuCoin و Gate.io، بايننس كوين را ارايه مي‌دهند.

 

https://www.sbnation.com/users/MertieBurt1

https://unsplash.com/@mertieburt1

https://www.evernote.com/shard/s472/sh/a5cd3d30-29f0-7655-43cf-80024284cac9/88ac28b580456106411482606db506d8

https://www.liveinternet.ru/stat/nivantech.ir/

https://knowyourmeme.com/users/mertieburt1

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/6a1af9ae-142c-4cbb-bf08-e010facd8cfc/Mertie-B

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/MertieBurt1

https://www.atlasobscura.com/users/mertieburt1

 

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۶:۴۳ توسط:saman موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :